CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 3, 2011

demam lagi

busy dengan exam..
catch ya later pals! :)

assalamualaikum and wish me luck for my final!

Friday, April 1, 2011

kembali senyum!

assalamualaikum...

entry kali neh pasal senyum..sebabnyer saya sudah kembali senyum...thnx to Him..=)

senyuman seindah suria...













see?uncle neh pon senyum! 













even FT pon senyum!


tuan tanah pon senyum jugak...

so,senyum la kt sape2 pon...sbb senyum kan sedekah...pahale pon dpat jugak..kalau kiter senyum,org laen mesty senyum skali..tol x?




Wednesday, March 30, 2011

sedih. tension.

assalamualaikum..

entry neh agak touching..sebab aku sendiri yang sedih..korang sedih someone yang korang sayang buat bodoh jer ngan korang..sakit hati tak???aku rase tersangat-sangat-sangat la terlukanya...

itu aje nak cakap..dah letih simpan..

kakchikpesan:menangis neh letih gak eh..:(

Tuesday, March 22, 2011

doakan ku..

assalamualaikum..

wish me luck for exam! :)

kakchikpesan:mge2 dapat result yg elok..aminnn...

Sunday, March 20, 2011

seronok!

assalamualaikum...

hari ini terasa sangat-sangat-sangat la gumbiranya..secara serentak dilamar untuk menjadi gf..sorry guys!saya menunggu masa yang sesuai untuk define perasaan saya terhadap kamu semua..kekal sebagai kawan kan senang..:).....

kakchik pesan:berkawan biar sejuta,berkasih biar satu..nak tunggu yang satu tu lah x jumpe lagi...^_^

Saturday, March 19, 2011

ku diseru....

assalamualaikum...

perghh..enrty melampau tahap tenuk la..ku diseru untuk study sebab exam dah dekat..alamak aii!!banyak lagi tak study nie..aPE KEs aku neh..bajet otak tu cam genius jer..huhu....



kakchik:menunggu seru maw study..bile maw sampai seyh..

Friday, March 18, 2011

saya suke awak.

assalamualaikum..

entry kali ini pasal suka..korang pernah tak suka kat someone?of course la korang pernah kan?tol x?aku skarang sedang  suke dekat kawan aku..terok kan aku neh..huhu..korang tak rase pelik ke kalau pejam mate nampak muke die?ak sedang mengalami kepelikan sejak aku kenal die dengan lebih rapat..opsss!!sekadar suke je kot..hope so! wink!wink!

oke la,takat tu je la..
aku pon busy ngan praktikal xde mase nak berblog skarang neh..
tata alls! ^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...