busy dengan exam..
catch ya later pals! :)
assalamualaikum and wish me luck for my final!
Tuesday, May 3, 2011
Friday, April 1, 2011
kembali senyum!
assalamualaikum...
entry kali neh pasal senyum..sebabnyer saya sudah kembali senyum...thnx to Him..=)
entry kali neh pasal senyum..sebabnyer saya sudah kembali senyum...thnx to Him..=)
![]() |
| senyuman seindah suria... |
![]() |
| see?uncle neh pon senyum! |
![]() |
| even FT pon senyum! |
![]() |
| tuan tanah pon senyum jugak... |
so,senyum la kt sape2 pon...sbb senyum kan sedekah...pahale pon dpat jugak..kalau kiter senyum,org laen mesty senyum skali..tol x?
Labels:
diary mode
Wednesday, March 30, 2011
sedih. tension.
assalamualaikum..
entry neh agak touching..sebab aku sendiri yang sedih..korang sedih someone yang korang sayang buat bodoh jer ngan korang..sakit hati tak???aku rase tersangat-sangat-sangat la terlukanya...
itu aje nak cakap..dah letih simpan..
kakchikpesan:menangis neh letih gak eh..:(
entry neh agak touching..sebab aku sendiri yang sedih..korang sedih someone yang korang sayang buat bodoh jer ngan korang..sakit hati tak???aku rase tersangat-sangat-sangat la terlukanya...
itu aje nak cakap..dah letih simpan..
kakchikpesan:menangis neh letih gak eh..:(
Labels:
diary mode
Tuesday, March 22, 2011
doakan ku..
assalamualaikum..
wish me luck for exam! :)
kakchikpesan:mge2 dapat result yg elok..aminnn...
wish me luck for exam! :)
kakchikpesan:mge2 dapat result yg elok..aminnn...
Labels:
diary mode
Sunday, March 20, 2011
seronok!
assalamualaikum...
hari ini terasa sangat-sangat-sangat la gumbiranya..secara serentak dilamar untuk menjadi gf..sorry guys!saya menunggu masa yang sesuai untuk define perasaan saya terhadap kamu semua..kekal sebagai kawan kan senang..:).....
kakchik pesan:berkawan biar sejuta,berkasih biar satu..nak tunggu yang satu tu lah x jumpe lagi...^_^
hari ini terasa sangat-sangat-sangat la gumbiranya..secara serentak dilamar untuk menjadi gf..sorry guys!saya menunggu masa yang sesuai untuk define perasaan saya terhadap kamu semua..kekal sebagai kawan kan senang..:).....
kakchik pesan:berkawan biar sejuta,berkasih biar satu..nak tunggu yang satu tu lah x jumpe lagi...^_^
Labels:
diary mode
Saturday, March 19, 2011
ku diseru....
assalamualaikum...
perghh..enrty melampau tahap tenuk la..ku diseru untuk study sebab exam dah dekat..alamak aii!!banyak lagi tak study nie..aPE KEs aku neh..bajet otak tu cam genius jer..huhu....
perghh..enrty melampau tahap tenuk la..ku diseru untuk study sebab exam dah dekat..alamak aii!!banyak lagi tak study nie..aPE KEs aku neh..bajet otak tu cam genius jer..huhu....
kakchik:menunggu seru maw study..bile maw sampai seyh..
Labels:
diary mode
Friday, March 18, 2011
saya suke awak.
assalamualaikum..
entry kali ini pasal suka..korang pernah tak suka kat someone?of course la korang pernah kan?tol x?aku skarang sedang suke dekat kawan aku..terok kan aku neh..huhu..korang tak rase pelik ke kalau pejam mate nampak muke die?ak sedang mengalami kepelikan sejak aku kenal die dengan lebih rapat..opsss!!sekadar suke je kot..hope so! wink!wink!
oke la,takat tu je la..
aku pon busy ngan praktikal xde mase nak berblog skarang neh..
tata alls! ^_^
entry kali ini pasal suka..korang pernah tak suka kat someone?of course la korang pernah kan?tol x?aku skarang sedang suke dekat kawan aku..terok kan aku neh..huhu..korang tak rase pelik ke kalau pejam mate nampak muke die?ak sedang mengalami kepelikan sejak aku kenal die dengan lebih rapat..opsss!!sekadar suke je kot..hope so! wink!wink!
oke la,takat tu je la..
aku pon busy ngan praktikal xde mase nak berblog skarang neh..
tata alls! ^_^
Labels:
diary mode
Subscribe to:
Posts (Atom)







