CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 20, 2010

masa yang berlalu...

aku telah diberi hidayah untuk menerima undangan dari seseorang untuk mengikuti program tersebut..aku berasa sungguh bertuah..sesampai di tempat tersebut aku terasa terasing,aku cuba kuatkan semangat demi terpandangkan wajah kawan-kawan ku dan 'orang" itu..pogram2 yang diatur,sesungguhnya mebuka mata ku mengenai keindahan Islam..=))..aku akui aku jahil mengenai Islam...aku berasa sungguh bersyukur..diakui kadang aku agak 'nakal' dengan memandang 'orang' itu secara curi2..;p..hehe..memang sifatku begitu..

beralih pula di kolej..tido semakin menjadi sahabat baikku ketika berada di dalam kelas..huhu..enjoyy babe..btw,aku pass mid term exam..alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi dengan rahmatNya..=)..menjalankan praktikal di royal town of selangor kini..bosan,gembira,sedih,kecewa,marah dan bermacam-macam lagi perasaan yang berkumpul di benak dan hati nuraniku..melayan kerenah-kerenah patient,staffnurse dan mereka2 yang berada di wad...1 pengalaman yang sungguh2 berharga dalam hidupku..=))..really appreciate that..(n_n)..tq for all diz Ya Allah..aminn

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...