CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 3, 2011

KK?

assalamualaikum..=)

diz week aku da start praktikal..huhu
so far yet so good! cewahhhhh..
neway,best gak ah praktikal sni..
sister baek!staff nurses baek! JM baek!PPK baek!
konklusinyer sume BAEK!

lupe plak an..
ak praktikal kt Klinik Kesihatan Bandar Baru Sentul..
tp aku keje under KKIA ----> Klinik Kesihatan Ibu dan Anak
best giler KK neh..
kirenyer xde la susah mane nak cari tempat makan..huhu
compared ngan kengkawan aku yang laen,kirenyer tmpt aku cam oke la..
LRT dkt jer..tmpt makan best!kedai2 berlambak..stall apatah lagi..hehe
satu jer la very COSTLY la skit tang makan tuh..
kl la katekan..huhu...


punce sore aku xde..
huhu ^__^


0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...