CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 25, 2011

teori da abes...praktikal la pulak!

assalamualaikum..=)
aku da abes sesi teori selama 2 bulan..amende yang aku belajar aku pon x taw..hehe..teruk kan?bukan la tak tau,cume tak bape nak pickup bile lecturer tanyer soklan...klau lecturer sume da masuk gear "oke,saye nak tanyer soklan",maka sume orang akn dok wat2 muke confident paham amende yang die ajar walaupon x paham..haha!nakal betol kitorang neh...


time teori sem 4 antare yang terbest la aku ase..sbbnyer wujudnyer Geng Puaka!!korg mesti pelik an..amende yang puaka sangat..hihi!Puaka sebab klau lecturer msk gear tanyer soklan,row aku mesty kena jawab..mase awal2 sem dolu-dolu lah..kitorang pon xtaw la knp..maybe sbb kitorang duduk paling hujung dlm kelas pulak tuh paling belakang skalik..huhu..sian kan..


korang view lah pic2 yang disnap semasa minggu terakhir teori..=)
take a view!
this is our Ketua Kelas(KK)..
sian dye..letih jage kitorang samapi tertido2..huhu
:p

wif our KK..=)
inilah keje aku bile da boring ngan kuliah...
huhu!!
ni lah Geng Puaka
dari kiri : aku,mulan,pikah n aja
=)




notakaki:sedang mengumpul segala mood dan keikhlasan untuk pergi praktikal! =)






0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...