CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 20, 2011

contest bergambar: saya sayang kawan-kawan saya.

assalamualaikum..

aku join contest agy arh..

contest ni hah!


nak join contest ni sila klik >>>> SINI..




gambar yang aku pertaruhkan adelah >>>






SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA...
saya sayang kawan-kawan saya keran mereka adalah kawan yang paling best tak hengat! selaen dari tu,kawan-kawan saye selalu ada semasa susah dan senang saye..last but not least,saye sayang kawan-kawan saye kerana tanpa mereka saye tak mampu untuk menjalani kehidupan di kolej sorang-sorang kerana merekalah yang menceriakan hidup saye! =)

oke tuh saje!

notakaki:tak berharap untuk menang..saje suka suki! =)


aku nak tag:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...